02 August 2010

pray for rain




8 comments:

  1. wow! great pieces - i love the two new ones - and they make a marvelous triptych for that title.

    hmmm, this is dated yesterday but i didn't see it till this morning - i had a window open for this blog and refreshed it last night. don't know what is up with that. web strangeness. anyway, very glad to see this now. :)

    ReplyDelete
  2. c'est très beau ces petits nuages roses et noirs. j'aime aussi cette abstraction qui ressemble à un gros nuage noir ou a un visage qui bouge la tête en désespoir. j'aime le titre aussi, qui fait jouer la chanson d'Arcade Fire dans ma tête: "They say it fades if you let it,
    love was made to forget it.
    I carved your name across my eyelids,
    you pray for rain I pray for blindness."

    ReplyDelete
  3. the date is not accurate, i made this in the very early morning, maybe 4 or 5. i think i should change some settings somewhere.

    ReplyDelete
  4. je connaissais pas cette chanson, oui, ca va tres bien avec l'ensemble :)
    merci <3

    ReplyDelete
  5. oh, si tu ne connais pas the Arcade Fire, il faut écouter, c'est vraiment excellent :)

    ReplyDelete
  6. there's a time zone setting change: http://www.google.com/support/blogger/bin/answer.py?hl=en&answer=41963

    please pardon me, dear, i'm in a problem-solving mode today - been fielding questions from various people all morning, can't help myself :)

    ReplyDelete
  7. je vais les chercher! Merci :D
    and Richard, thanks dear, i changed it!

    ReplyDelete
  8. ah, nice to see your comments with your own time :D

    ReplyDelete